Září 2010

Vývoj "skupiny"

30. září 2010 v 17:24 | Veronika |  Něco o mně...
Jak už jsem psala v jednom komentáři, máme bicáka! Teda...
Prostě jsme všichni tři zkoušeli jen tak ze srandy hrát na bicí, no a kytaristu Páju to tak chytlo, že se naučil nějaké základy a pár písniček, takže je z něj teď bicák :). Do aťasu už sebou ani nebere kytaru, přijedeme a on si rovnou sedne za bicí :). Na to že hraje asi měsíc mu to jde výborně!!! Ale potřeboval by učitele... Pokud tedy jste z Prahy a učíte na bicí, nebo někoho takového znáte, ozvěte se :)

Blondýnky

29. září 2010 v 15:34 | Veronika |  Ostatní (nesouvisející s hudbou)
Sakra, na fejsbukujsem narazila na diskusi k jednomu vtipu o blondýnkách. Většinou se těm vtipům zasměju, protože většina z nich je prostq vtipná. Tak si jich rovnou pár dáme:

Přijde blondýnka do restaurace a objedná si pizzu. Číšní se jí ptá: "A budete to chtít rozkrájet na osm nebo na šestnáct dílků?" blondýnka vykulí oči: "Ježiš, na osm! Šestnáct dílků bych nesnědla!"

Říká jedna blondýnka druhé: ,,Zbyla mi teplá voda, co s ní?" ,,No dej ji do lednice, vždycky je dobré mít teplou vodu v zásobě."

Víte, že ministerstvo dopravy vydalo specielně pro blondýny novou dopravní značku? Její název je: KONEC KRUHOVÉHO OBJEZDU!

Potká brunetka blondýnku. Brunetka říká: ,,Představ si, dneska když vypli tu eletriku tak sem byla 1 hodinu ve výtahu!" Blondýnka na to: ,,To ještě nemáš na mě, já musela 1 hodinu stát na eskalátoru."

A tak bych mohla pokračovat do nekonečna, protože vtipy o blondýnkách jsou jedny z nejčastějších...

Sakra!!! Ta písnička je tak geniální!!!

28. září 2010 v 16:39 | Veronika |  Osobnosti
V neděli jsme byli zase v aťasu, Pája do těch bicích mlátí jako blázen!!! A Zombie už celkem zvládá, natrénuje přechody a má to :) Ondra zatím hraje basu, (basák většinou zatím dělá chůvu :)) a já hraju doprovodný akordy a občas nějaký vyhrávky. Těším se až to budem umět celý a až se odhodlám zpívat :D. Můj problém je, že nevím jestli umím zpívat, takže počítám s možností že zpívat neumím a tak radši nezpívám vůbec :D. Ale jednou to přijde... A budu zpívat jak... DOLORES!!!
dolores

The Cranberries - Zombie

(zdroj videa a obrázku: youtube.com, celebopedia.net)

Konec stáže

27. září 2010 v 13:06 | Veronika |  Stáž v Italské Senigallii
Nějak mě přestalo bavit sem dávat takový ten můj deníček ze sátže, takže jsem v neděli 19. 9. napsala poslední. Asi pro to že se nedělo nic tak zajímavého o čem by tu hrstku lidí bavilo číst. Takže se to pokusím nějak shrnout.

Neděle, 12. 9. 2010

13. září 2010 v 19:13 | Veronika |  Stáž v Italské Senigallii
Sportovní den :) o snídani jsme si půjčili kola, pan Repáň si teda pro jistotu přivezl svoje, věděl proč to dělá :D Ujeli jsme asi 30 kilometrů, měli jsme jednu přestávku a cestě tam, protože se nám stršně líbila jedna kamenitá pláž. Dojeli jsme až na nějakou krásnou vilku, vypadalo o jako zámek :) Tak tak jsme se vfotili, já jsem pumpovala se studnou která byla na kohoutek, vtipný... :D. Na cestě domů jsme si koupili nanuka kterej nebyl na tyčce ale na hnusnym černym pendreku, kterej jsem teda vyhodila... Všechny nás strašně bolí z těch kol prdel! Přijeli jsme do hotelu, tam uplně narvná jídeln takže jsme jedli v hotelový hale, a ještě sme museli chvíli čekat až se uvolní stůl, takže jsem myslela že nestihnu práci. Pak jsem to ale stihla. Takže jsem tam přišla a po chvilce jsem šla pomáhat na bar kafe, mýt nádobí a podobně. No tyvole!!! Dlám na brigádu v kavárně ale tolik kafe pohromadě jsme ještě neviděla! K ečeru jsme taky pomáhala pulírovat skleničky a dělala jsem 50 snídaní. K večeru se to trošu uklidnilo. Po práci jsme šli hned ven, projít se, koupila jsem si výbornou zmrzlinu a ještě lepší náramek :).

Sobota, 11. 9. 2010

13. září 2010 v 18:57 | Veronika |  Stáž v Italské Senigallii
Jako obvykle - snídně. Potom jsme šli s Luckou na nákupy, koupila jsem nějaký dárky, jeden jsem si vyhlídla, ale pokusim se sehnat to samý levnější, protože na tohle fakt nemám :D. Samozřejmě jsem si potom koupila víno a Lůca tam objevila stánek s kaktusama, dva si vybrali a zjistili jsme že ten prodavač je Polák :). Chudák se s náma chtěl bavit a my jsme mu nrozumněli :D Nakoned nám dal jeden mini kaktůsek zadarmo. Pro změnu jsem byla na netu a volala sem si s maminkou a se Žofinkou. Šli jsme na oběd a potom rychle do moře :). Byla jsme tam asi pět minut a pak jsme rychle letěla na pokoj osprchovat se abych stihla práci :). No přišla jsem akorát, neměli jsme moc lidí, takže jsem Claudii ukázela školní časopis. Taky tam s náma blbnul Paolo, číšník, co chodí Claudií. Strašně se divili že rozumím slovu transesualo :D. No dělal tam nehorázný kraviny: ,,Lesson nuber one: the book is on the table, the newspaper is on the table... " vůbec jsme tam s Claudinkou nechcípaly smíchy :D. Taky v sobotu odjeli Salačová s Moravou, takže nás tady nechali na pospas Repáňovi :D. Večer následovala obvyklá drbárna a dobrou noc :)..

Pátek, 10. 9. 2010

13. září 2010 v 18:30 | Veronika |  Stáž v Italské Senigallii
jako obvykle jsme šli ráno po osmé hodině na snídani. S panem ředitelem, paní Salačovou a panem Repáněm jsme se šli podívat jak Týna a Anička pracujou, udělalo se samozřejmě několik fotek. V pátek bylo strašně hnusně, takže jsme cestou do hotelu pěkně zmokli. Když jsme přišli tak jsem šla zase na net, potom na oběd a potom následovala akce Lidl. Půjčili jsme si s Lůcou kola a vyrazili jsme. No já jsem zjistila že mi to kolo nebrzdí, teda že brzdí jenom řední brzda a ještě jenom když se ji chce :D. Lůca cestou málem nabourala do auta protože čuměla na mě a ne na cestu :D. Přijeli jsme se flákali jsme se a šla jsem od tří do práce. Večer byl na rotundě nějaký trnaj v Burracu, karetní hře, a my jsme díky tomu měli úplně narvanej hotel!!! Fakt, nekecám, neměli jsme jedinej volnej pokoj!!! Po poráci jsme měli pro Anetku připravený překvapení k narozkám, byla docela překvpená :) Taky jsme se šli fotit na teasu, no ten výhled nemá chybu :). A šli jsme chrápat :)

Čtvrtek, 9. 9. 2010

11. září 2010 v 10:13 | Veronika |  Stáž v Italské Senigallii
Dneska jsme šli na snídani až v půl 9 abysme se vyspaly. Po snídani jsme šli na trhy. Kam se na to hrabou trhy v Bolce. To je proste nekonečný!!! Káťa se tam zamilovala do kalhot tak si je musela koupit, Lůca si koupila mikinu a já hroznové víno! Mňam! na hotelu jsme zase byly na internetu, v jednu oběd a po obědě chvíli pláž. Já jsem si ani nevzala plavky, jenom jsme chodil na kraji v moři, holky se koupali tak jsme udělaly pár fotek a já jsem odešla na hotel a pak do práce. V práci jsme si s Marciou prohlížli školní časopis, přeložila jsme jí nějaký články a kolem 4 hodiny drazili pan ředitel s panem Repáněm. Odešli za ostatními na pláž. Večer jsme byly na strašně trapnym koncertu, housle a klavír, a kecal do toho nějakej talián, no strašný... Měli jsme z toho docela srandu :D po Konertu jsme šli do Vicoletto restaurant na pizzu a taky vyzvednou holky, no cestou zpátky si Kačenka rozbila hubu na mokrejch dlaždicích :D Dobrou...

Středa, 8. 9. 2010

11. září 2010 v 9:51 | Veronika |  Stáž v Italské Senigallii
Dneska bylo super počasí, takže jsem byla dopoledne s Lůcou a se splašenou Káťou na pláži. nejdřiv jsme šli do vody já s Lůcou, Kátě to přišlomoc studený, a pak přišli na pláž nějaký dva surfaři, tak to Káťu probralo a šla do vody taky :D. Když jsme přišli na hotel tak jsem si půjčila Týny note a založila jsme si novej skype, abych mohla volat mamince, tak jsem jí pak zavolala a viděla jsme i žofinku a Jarouška :D. V jednu hodinu jsme šli zase na oběd, potom jsem se flákala a od tří do práce. Já tu Marciu žeru! To je tam boží ženská, bavíme se spolu anglicky, takže pohoda. V devět jsem šla na pokoj, holky si šly vyfotit večerní rotundu, potom jsme do 12 (zase :D) kecali na pokoji a šli jsme spát...

Úterý, 7. 9. 2010

7. září 2010 v 22:57 | Veronika |  Stáž v Italské Senigallii
Ráno jsme opět vstávali v půl osmí, šli jsme na snídani a ze snídaně šla Anet hned do práce, na recepci Cristalla. Docela jsme se divila že tam celou směnu jenom seděla a nic nedělala.  Od devíti hodin pracovala týna, tak tam s ní paní učitelka šla, aby věděla co a jak. no a já jsem měla být připravená kdyby napsala Francesca, tak abych mohla jít buď do práce, nebo do školy. Tak jsem byla připravená a kolem desátý asi napsala, ať za ní přijdeme do školy. Tak šly holky co nepracovaly s náma, aby tu školu viděly a aby věděly kde je. Přišli jsme tam, Francesca nás uvítala, představila mě nějakým lidem na recepci a potom jsme asi půl hodiny chodily po škole a poslouchali jak se s paní učitelkou na něčem dohadují. Nakonec z toho vyšlo to, že buu pracovat taky v Cristallu, že se budu s Anetou střídat. Byla jsem strašně šťastná :). Takže jsme přišli na pokoj, flákai jsme se a kolem jedný hodiny jsme si zašli na pizzu (opět). Kolem třetí jsem tda šla na recepci. Byl tam takovej mladej sympaťák, Andrea. Hned mi dal pohled a dopis abych to šla hodit do schránky na rohu hotelu. dobře jsme si popovídali, anglicky samozřejmě, naučil mě vyplňovat nějaký papíry, třídila jsem faktury, vydávala klíče (musím si opakovat čísla, protože oni na mě rychle vychrlí číslo pokoje a já jsem mimo :D), vyplňovala jsem check-in, občas jsem uklidila stoly a tak nějak co bylo potřeba. Občas za mnou někdo přišel a začal na mě mluvit italsky, no tak jsem mu řekla ať chvíli počká a došla jsem pro Andreu. Ředitel hotelu je taky milej pán :). Žádná kancelářská krysa. Večeřela jsem s personálem, připadala sem si tam docela blbě, bavili se tam italsky a já tam mezi nima seděla a rozumněla jsem každý desátý slovo. V devět jsem šla na pokoj a psala jsem domů, jak se mi strašně stejská, až jsem se rozbrečla. No a teď píšu tohle, a jdu spát...